کارگاه کارآفرینی و کسب و کار اجتماعی


موسسه مردم نهاد ترنم زیبای زندگی کارگاه آموزشی کارآفرینی اجتماعی کسب و کار اجتماعی را با حمایت سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان در تاریخ های ۱۷، ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه سال جاری با تدریس آقای محمد مهرچیان، استاد برندینگ و خانم دکتر شهلا شهباز استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه دهاقان در محل موسسه برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی ۴۱ نفر از اعضای موسسات مردم نهاد حضور داشتند و راجب تفاوت های کارآفرینی فردی با کارآفرینی اجتماعی و تفاوت های کسب و کار اجتماعی با کارآفرینی اجتماعی بحث و بررسی گردید.
در این کارگاه آموزشی افراد با تکیه بر توان کار تیمی در کارآفرینی و تمرکز بر کارآفرینی به جای کسب و کار در سازمان های مردم نهاد به تمرین عملی پرداخته و با هدایت استاد با شیوه ورک شاپ پس از یادگیری مطالب با یکدیگر در مورد موضوعات کارگاه تمرین نمودند.
از اهداف این کارگاه افزایش توان مدیریت منابع انسانی سازمانی در کارآفرینی اجتماعی بود که استاد ضمن ارائه مطالب مطروحه به عنوان تمرین در بین جلسات از حضار درخواست بررسی میدانی راجب موضوع مطروحه را داشتند. در جلسه پایانی نیز ضمن بررسی کارگاهی نسبت به تجارب افراد در سازمان های خود و تمرین انجام شده با هدایت استاد روش های ترویج کارآفرینی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و حضار با تمرین های عملی و دریافت مطالب علمی از استاد در پایان ۱۶ ساعت آموزش کارآفرینی به افزایش مهارت در برخورد با منابع انسانی خود و هدایت سازمان خود به سمت کارآفرینی اجتماعی دست پیدا کردند.

      در یک نگاه

نام :

کارگاه آموزشی

موضوع :

 کارآفرینی اجتماعی کسب و کار اجتماعی

تاریخ شروع :

۱۳۹۶/۱۱/۱۷

تاریخ پایان :

۱۳۹۶/۱۱/۲۴

مدیر پروژه :

مصطفی حصاری

هشتگ اجتماعی :

#آموزش

#ترنم_زیبای_زندگی

#کارآفرینی

button

شبکه های اجتماعی :

گالری تصاویر