نشست تخصصی سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع دستی


نشست تخصصی سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع دستی در تاریخ ۱۹۸/۰۳/۳۰ در اصفهان برگزار گردید. در این نشست از یک سو سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و صنایع دستی آشنا نمود و از سوی دیگر مدیران و تصمیم سازان نظام حاکمیت را با مسائل و مشکلات بخش خصوصی بیشتر آشنا کرد. در این میان نقش شتاب دهندگان و تسهیلگران بیش از پیش مشخص شده و تعامل میان این سه ضلع مثلث طلائی سرمایه گذاری در گردشگری منجر به توسعه زیرساخت های گردشگری هر چه بیشتر تبیین گردید.

در این نشست که با حضور دکتر رضائی معاون «گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی کشور (سمگا) » که بزرگترین هلدینگ سرمایه گذاری ایران است انجام پذیرفت پلن حمایتی تسهیلات گردشگری این گروه با جمع سرمایه گذاران مجتمع های گردشگری استان اصفهان و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری استان مطرح و راهکارهای استفاده از این تسهیلات در ابعاد کلان بررسی گردی. 

این نشست که با حضور ارزشمند دکتر اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان و مهندس درخشان معاونت سرمایه گذاری و گردشگری این اداره کل همراه بود.

مدیریت برگزاری و اجرای این نشست تخصصی را گروه اقتصادی کافل بر عهده داشت. 

      در یک نگاه

نام :

نشست تخصصی سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع دستی

موضوع :

سرمایه گذاری در گردشگری

تاریخ شروع :

۱۳۹۸/۰۲/۲۰

تاریخ پایان :

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

مدیر پروژه :

محمد مهرچیان

هشتگ اجتماعی :

#سرمایه_گذاری_گردشگری

button

شبکه های اجتماعی :

پلن حمایتی لیزینگ گردشگری و صنایع دستی کشور از طرح های توجیه پذیر (شرکت سمگا)


 

این یک واقعیت است که صنعت گردشگری فقط زمانی می‌تواند رونق پیدا کند که بخش خصوصی قانونمند به صحنه بیاید و حاضر شود که در این صنعت پربازده، سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهد. این امر هم مستلزم این است که امنیت سرمایه‌گذار تامین شود تا سرمایه‌گذار حاضر به ریسک سرمایه‌گذاری در این صنعت باشد. برای یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی، صرفه اقتصادی سرمایه‌گذاری‌ اش به عنوان مهم‌ترین اولویت شناخته می‌شود. در صورتی که سرمایه‌گذاران به میدان بیایند و امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی مناسبی را در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کشور فراهم کنند، شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی و افزایش ارزآوری از صنعت گردشگری خواهیم بود.

گالری تصاویر