موسسه مسیر زندگی


مؤسسه مسیر زندگی با کمک روش های خلاقانه و ایده های نوآورانه در راستای توسعه کیفیت زندگی ایرانیان تأثیر گذار باشد. ما معتقدیم پیشرفت های اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی با لحاظ توسعه اشتغال پایدار معنادار می شوند و باید با بهره گیری از دانش و فن آوری های نوین دنیا، راه حل های خلاقانه، بومی و متناسب با فرهنگ این دیار برای مشکلات اقتصادی و بهداشتی و اجتماعی کشور ارائه شود و با توسعه آموزش و تلاش در جهت تحکیم فرهنگ عامه با بهره گیری از غنای فرهنگ ایرانی اسلامی نیاکان این سرزمین، بر بسیاری از مشکلات کنونی اجتماع خود فائق آئیم.

مؤسسه مسیر زندگی با توجه به نیازهای جامعه امروز و با بهره گیری از متخصصان مختلف، ارائه دهنده خدمات در زمینه های گوناگونی از جمله روان شناسی، روانسنجی، مشاوره، پایش سلامت و دیگر زمینه ها می باشد. از اهداف این مرکز معرفی راه حل هایی برای مشکلات فرد در تمام مراحل زندگی می باشد. ما برآنیم تا با طراحی بسته های مختلف آموزشی و برگزاری کارگاه های گوناگون، سطح دانش و مهارت های عمومی هموطنان عزیز را افزایش داده و در راستای بهبود کیفیت زندگی یاری گر آنها باشیم. و معتقدیم کسب مهارت می تواند در ارتقای کیفیت زندگی افراد تاثیر به سزایی داشته باشد.

ما در موسسه مسیر زندگی به انسان ها آموزش می دهیم تا هر روز زندگی کنند و به زندگی عشق بورزند. آرمان موسسه مسیر زندگی، ایجاد جامعه ای شاداب و زندگی پرثمر برای تمامی انسان های روی کره زمین می باشد.

با حمد و سپاس خداوند مهربان و آرزوی توفیقات روز افزون برای جامعه علمی کشور عزیزمان ایران که در جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی هرچه بیشتر کوشا بوده و بتوانند در امر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، حرکتی در خور و تأثیر گذار انجام دهند.

      در یک نگاه

نام شرکت :

موسسه مسیر زندگی

حوزه فعالیت :

 خدمات روان شناسی، روانسنجی، مشاوره

مدیرعامل :

مصطفی حصاری

سال تاسیس :

۱۳۹۴/۰۷/۰۱

شعار :

زندگی یک سفر است و تو مسافری باش که در این مسیر، ترنم خوش سلامت را در گامهایت جاری نمایی

نماد :

کهکشان راه شیری

وب سایت :

button

شبکه های اجتماعی :

طرح خانواده
ارائه خدمات مشاوره، درمان، روانسجی، پایش سلامت، برگزاری کارگاه های آموزشی برای دوره های جنینی، نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی، میان سالی، سالمندی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه به سایت.
طرح تحصیلی – آموزشی
اغلب گفته می‌شود که دانش قدرت است. اگر چه همیشه در مورد این موضوع بحث وجود داشته است اما اهمیت تحصیل نمی‌تواند انکار شود. در یک اقتصاد که دانش با ارزش‌ترین متاعی است که یک فرد و یک کشور می‌توانند عرضه کنند، بهترین شغل‌ها، از آن بهترین تحصیل کرده‌ها خواهند بود. حالا چه آنها که در آمریکا زندگی کنند یا چه در هندوستان و یا چین. تحصیل در اکثر فعالیت ها ما را یاری می‌کند، اما مهم‌ترین آنها این است که به فرد قدرت فکر کردن، سوال کردن و دیدن ماورا بدیهیات را می‌دهد. انسان‌ها با یک تمایل طبیعی برای سوال کردن به دنیا می‌آیند. تحصیل بهترین راه برای ارضای کنجکاوی ما بدون خفه کردن اشتیاق سوزان یادگیری و کشف بیشتر است. افراد با شرایط روحی و توانایی های متفاوت در تلاش در موفقیت در زمینه های تحصیلی مختلف هستند و ما در مسیر زندگی سعی در هموار کردن این مسیر داریم.
طرح سازمانی – شغلی
در جوامع امروزی که افراد بخش قابل توجهی از فعالیت‌های روزانه‌شان را صرف کسب درآمد می‌کنند و یا از طریق آموزش‌های مختلف خود را برای فعالیت‌های شغلی آماده می‌سازند، بحث اشتغال و بررسی همه جانبه در خصوص ماهیت آن اهمیت زیادی پیدا نموده است. زیرا ممکن است این افراد فاقد مهارت‌های لازم باشند و یا از شغل خود ناراضی باشند. قسمتی از انگیزه‌ها و بهره‌وری در شغل به هماهنگی بین خصوصیات شغلی با توانایی‌ها، نیازها، علایق و ارزش‌های افراد بستگی دارد. این هماهنگی سبب رضایت شغلی فرد می‌گردد و فقدان آن سبب نارضایتی. رضایت و عدم رضایت از شغل باکل زندگی فرد در ارتباط است و می‌تواند سبب شود که فرد در زندگی بهتر و راحت‌تر باشد یا نباشد. به همین جهت است که به شغل و عوامل مرتبط با آن نظیر رضایت شغلی توجه بیشتری می‌شود و این در حالی است که فردی سعی دارد شغلی را انتخاب کند که علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء کند. رضایت شغلی یکی از عوامل مهم در رضایت از زندگی است و تمام رفتارها و روابط انسان بطور مستقیم و یا غیر مستقیم از چگونگی اشتغال او متأثر است. بنابراین بهتر است به فرد کمک شود تا بتواند شغل مناسبی را انتخاب کند، برای ایفای نقش آماده شود، و به طور رضایت‌بخشی به شغل خود ادامه دهد. از این باب نقش روانسنجی سازمانی پیدا کردن جنبه های تاثیر گزار روانشناسی در محیط کار بر روی کارکنان و بهبود شرایط ایدآل برای افزایش بهره وری کاکنان می باشد.
خدمات قابل ارائه به سازمان جهت جذب نیروی انسانی
۱-معرفی نیروی کار با توجه به مهارت های مورد نظر سازمان
۲-گزینش و استخدام، آموزش پرسنل، ارزشیابی عملکرد
۳- مشاوره
۴- بانک اطلاعاتی مشاغل ، نیروها و سازمان ها
۵-معرفی پرسنل جهت گذراندن دوره های مورد نیاز به مراکز

خدمات قابل ارائه به افراد جهت ورود به سازمان ها و بازار کار
۱-معرفی مشاغل
۲- مشاوره
۳- پیشنهاد آموزش های مرتبط جهت ورود به بازار کار
۴- اموزش مهارت های ورود به بازار کار(رزومه نویسی- حضور در جلسه مصاحبه)
۵-معرفی فرد به سازمان
۶- معرفی فرد جهت گذراندن دوره های مورد نیاز به مراکز

فیس بوک:
همراه:۰۹۱۳۶۵۶۲۲۹۷
ثابت:

  • طرح نگهداشت نوروزی کودک سال ۱۳۹۵
  • تحلیل روانشناسی هم نت امید جهش ۱۳۹۵
  • طرح استعداد یابی کودک ۱۳۹۶
  • بررسی ریسک پذیری، عزت نفس، خوشبختی و روابط اجتماعی در افراد حاضر در رویداد کارآفرینی بانوان اصفهان سال ۱۳۹۶

گالری تصاویر