جشنواره ملی چهارسوق

جشنواره ملی چارسوق برج میلاد تهران به دیار نصف جهان رسید.

 

دکتر فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان با تقدیر از همه عوامل اجرائی شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد با بیان اینکه شب فرهنگی اصفهان در پایتخت، فرصتی طلائی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ غنی اصفهان برای مردم شریف ایران است گفت: خرسندیم از اینکه توانستیم امشب را برای هموطنان ایرانی پایتخت و اصفهانی های مقیم تهران به یک شب خاطره انگیز و به یادماندنی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه بدون کمک مجریان ملی و با کمک شهرداری اصفهان و تکیه بر توان اجرائی شهرستان های استان اصفهان انجام گردید اذعان داشت؛ هدف ما در این جشنواره معرفی پتانسیل ها و استفاده از توانمندی همه شهرستان های استان و پرهیز از تمرکز گرائی بوده است و خوشحالیم که شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد شاهد اجرای برنامه نمانقالی کاشان، شعرخوانی و موسیقی سنتی گاپایگان و مشارکت اجرائی همه هنرمندان شهرستان های استان اصفهان بود.

دکتر اله یاری با اشاره به وجود سه قوم بزرگ عشایر بختیاری، قشقائی و عرب جرقویه در استان اصفهان فرصت های گردشگری استان اصفهان را در جهان کم نظیر خواند و تصریح کرد: استان اصفهان با فرهنگی غنی و تاریخی پر افتخار یکی از ۱۰ مقصد برتر گردشگری در جهان است و می تواند یکی از بهترین مقاصد سفر برای ایرانیان عزیز باشد.

      در یک نگاه

نام :

جشنواره ملی چهارسوق

موضوع :

فرهنگی

تاریخ شروع :

۱۳۹۷

تاریخ پایان :

۱۳۹۷

مدیر پروژه :

سجاد حیات بخش

هشتگ اجتماعی :

#جشنواره_چهارسوق

وب سایت :

button

شبکه های اجتماعی :

جشنواره ملی چهارسوق اصفهان

دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان نیز در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون گردشگری با ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر از برنامه شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد گفت: اصفهان با داشتن جاذبه های فراوان در حوزه های مختلف گردشگری یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی و بهترین مقصد سفر برای ایرانیان است. نوروزی با اشاره به اینکه گردشگری اولویت اول مدیریت عمومی شهر و شهرداری اصفهان است و شهر اصفهان همواره آماده پذیرائی از هموطنان عزیز ایران است گفت: از همه شما و ایرانیان عزیز درخواست میکنم وقت خود را برای سفر به شهر رویائی اصفهان اختصاص دهید.

دکتر طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور نیز با حضور و استقبال از شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون گردشگری گفت: بی شک استان اصفهان با داشتن بیش از ۱۸۵۰ اثر تاریخی ثبت شده و حدود ۲۲ هزار اثر تاریخی، بهشت علاقه مندان به میراث فرهنگی در جهان است. وی با اشاره به اجرای قوی برنامه در برج میلاد تصریح کرد: استان اصفهان با داشتن پتانسیل های فراوان در جاذبه های طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می تواند میزبانی شایسته برای همه سلایق در گردشگری باشد.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد نیز با حضور در جشنواره و تقدیر فراوان اجرای قوی برنامه در گفتگو با مخاطبان از تمام شهرستان ها و شهرهای اصفهان و پتانسیل های آن ها نام برد که مورد استقبال و شعف فراوان مخاطبان گردید. وی در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون گردشگری ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه قوی و  استقبال خوب مردم از شب فرهنگی اصفهان گفت: خوشحالم که کاروان چارسوق در بیست و هشتمین شب اجرای خود و در نیمه راه به نصف جهان رسید. اصفهان شهر قهرمانان و هنرمندان است؛ اصفهان تمام جهان است نه نصف جهان.

شب فرهنگی اصفهان که طبق برنامه پیش بینی شده بایستی از ساعت ۲۱ الی ۲۴ برگزار می شد به علت حضور و استقبال پرشور مخاطبان و مسئولین استانی و ملی، تا ساعت ۴۵ دقیقه بامداد میزبان معاون محترم سازمان میراث فرهنگی کشور و دیگر مدیران ملی و استانی بود و با درخواست و حضور مخاطبان تا ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد ادامه پیدا کرد که در این زمینه نیز رکورد دار استقبال مخاطبان در بین همه استان های برگزارکننده بود.

گالری تصاویر