نشست بین المللی توسعه پایدار گردشگری و صنایع دستی ایران


این نشست با حضور دکتر انصاری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه ایران و حضور سفرا و تیم های سرمایه گذاری بیش از ۱۵ کشور جهان در سالن جلسان بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست که خانم دکتر محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، دکتر اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی استان، مهندس گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و مهندس سالاریان رئیس دفتر وزارت امور خارجه در استان اصفهان حضور داشتند؛ سفرا و نمایندگان کشورهای میهمان هر یک به بیان پتانسیل ها و امکانات گردشگری و صنایع دستی خود پرداختند و مدیران ارشد ملی و استانی نیز هر یک به نمایندگی از وزارتخانه و سازمان خود دیدگاه های خود را راجع به توسعه گردشگری ایران و آن کشورها بیان نمودند.

در این نشست که نخبگان حوزه تجارت و گردشگری و مدیران مجتمع های بزرگ گردشگری نیز حضور داشتند؛ میهمانان ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود، ارتباط مستقیم با کشورهای میهمان نشست برقرار نمودند و زمینه ایجاد تبادل گردشگر بین آنان فراهم گردید.

هلدینگ کافل که میزبان اصلی و برگزار کننده این نشست بود نیز ضمن بیان دیدگاه ها و جمع بندی مطالب عنوان شده با طرف های خارجی، زمینه را برای دیدار و گفتگوی رو در رو برای مدیران تاسیسات گردشگری با سفرای کشورهای هدف گردشگری را فراهم نمود.

      در یک نگاه

نام :

نشست تخصصی توسعه پایدار گردشگری

موضوع :

توسعه گردشگری

تاریخ شروع :

۱۳۹۸/۰۱/۱۵

تاریخ پایان :

۱۳۹۸/۰۳/۲۹

مدیر پروژه :

سجاد حیات بخش

هشتگ اجتماعی :

#توسعه گردشگری

button

شبکه های اجتماعی :

گالری تصاویر