بهمن ۸, ۱۳۹۶

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته TITE

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تاریخ سوم الی ششم بهمن ماه۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

با حضور هلدینگ کافل به عنوان مجری پاویون اصفهان، با حضور بیش از ۳۰ هزار بازدید کننده، توسط SBU زیر مجموعه هلدینگ کافل (سفیر مهر و مهمان ایرانی) برگزار شد. این پاویون با مشارکت استانداری اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و شهرداری اصفهان برگزار گردید.

معرفی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران (TITE)، بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری می ­باشد و هر ساله صدها شرکت، سازمان و تشکل مرتبط با صنعت گردشگری در آن شرکت می ­کنند. بعلاوه این نمایشگاه، تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که دارای مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت است. این نمایشگاه توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ۱۰ سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر ۳۵۰۰۰ مترمربع فضای سر پوشیده و ۲۰۰۰ مترمربع فضای باز برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری ایران، فرصت منحصر به فردی را برای تمامی سازمان­ها، اتحادیه ­ها، تشکل­ها، شرکت­ها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند، ایجاد می ­نماید تا امکان معرفی و ارائه توانمندی­ ها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهای مرتبط بدست آورند.

بخش های نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران ۹۶
– پارک های تفریحی و آبی

– اکوتوریسم (گردشگری طبیعت)

– گردشگری سلامت

– خدمات بیمه

– موزه ها

– گردشگری زیارتی

– گردشگری ورزشی

– وزارتخانه ها و سازمان های گردشگری

– شرکت های خدمات گردشگری

– تجهیزات و ملزومات مسافرتی و اردو

– وسایل حمل و نقل مسافرتی (اتوبوس ها، مینی بوس ها، کاروان ها، ون ها و …)