آذر ۲۰, ۱۳۹۷

اولین نشست هم اندیشی کارگروه توسعه گردشگری پایدار با نمایندگی وزارت امور خارجه

اولین نشست هم اندیشی کارگروه توسعه گردشگری پایدار با نمایندگی وزارت امور خارجه

در این نشست که با حضور سالاریان رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان و کیان پور دبیرکل کارگروه توسعه گردشگری پایدار و معاونین ایشان برگزار گردید، طرفین بر لزوم همکاری و معاضدت در حوزه گردشگری تاکید نموده و حضور همه ذینفعان در گردونه سیاست گذاری گردشگری را مفید ارزیابی کردند.

سالاریان ضمن ارائه توانمندی های نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان در حوزه گردشگری، این حوزه را برای وزارت امور خارجه جزء اولویت های اول کاری دانست و عزم و اراده قوی این وزارتخانه جهت ایجاد رونق بیشتر در حوزه گردشگری را یادآور شد.

سالاریان با اشاره به نمایشگاه بین المللی اصفهان و فرصت های فراوان آن اشاره و آمادگی و علاقه مندی این نمایندگی را برای ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه و جذب حداکثری شرکت های بین المللی و چند ملیتی در نمایشگاه اعلام نمود.

وی با تاکید بر ایجاد رونق گردشگری بین اصفهان و کشور چین، این کشور را دارای مزیت های فراوان برای رونق گردشگری اصفهان دانست و برنامه ریزی و دعوت مدیران ارشد گردشگری چین را به عنوان میهمانان ویژه نمایشگاه خواستار شد.

کیان پور نیز با اشاره به توانمندی های کارگروه و جایگاه ویژه آن در حوزه گردشگری، ضمن تایید و استقبال از بیانات سالاریان و تاکید بر فعالیت بیشتر نمایشگاه گردشگری اصفهان در حوزه بین الملل بر لزوم همکاری نزدیک کارگروه با نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان برای رونق بیشتر گردشگری و صنایع دستی اصفهان تاکید نمود.

در این نشست برنامه های آتی کارگروه توسعه گردشگری پایدار در حوزه ارتقای برند اصفهان در جهان توسط طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نقش نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان در حوزه گردشگری و صنایع دستی تبیین گردید.

تصاویر خبر